Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore organizuje konferenciju na temu: Pristupačnost - preduslov dostojanstva i slobode, u sklopu projekta: "Ojačajmo kapacitete da bismo pojačali promjene" Changing Capacities to Capacitate Changes podržanog od strane Delegacije Evropske unije u Crnoj Gori, kroz IPA – Montenegro 2013 Civil Society Facility Programme i Vlade Crne Gore (Komisije za raspodjelu dijela dijela prihoda od igara na sreću).
Konferencija će se održati u PR centru (Stari Aerodrom, Josipa Broza Tita 23A), u utorak, 01. decembra 2015, s početkom u 10:00h.
Ciljevi ovog projekta odnose se na doprinos aktivnijem učešću osoba s invaliditetom u kreiranju, sprovođenju i monitorinu javnih politika u Crnoj Gori na svim nivoima kao i evropskim integracijama naše zemlje kroz javno zastupanje i promjene državnih i lokalnih politika i jačanje saradnje između državnih organa i NVO koje se bave osobama s invaliditetom. Specifični cilj projekta je monitoring i unaprijeđenje javnih politika koje se tiču zapošljavanja, pristupačnosti i uslova života osoba s invaliditetom u Crnoj Gori čime se stvara efikasan, održiv i transparentan sistem državne podrške u skladu sa najboljom praksom Evropske unije.
Nakon otvaranja konferencije i uvodnih obraćanja planiran je poseban panel u kojem je predviđeno da govore Direktorka Direkcije za strateški razvoj građevinarstva Tatjana Vujošević, predstavnik Inženjerske komore Crne Gore, predstavnik/ca Uprave za inspekciju, koordinatorka Pravnog programa i antidiskriminacije u UMHCG, Miroslava-Mima Ivanović i zamjenik Zaštitnika ljudskih prava i sloboda Siniša Bjeković.
Ovom konferencijom UMHCG završava aktivnosti u sklopu kampanje: Novembar - mjesec podizanja svijesti o invaliditetu, a uoči 03. decembra - Međunarodnog dana osoba s invaliditetom koji već duži niz godina ne obilježavamo zbog želje da prevaziđemo ustaljeni odnos i pogled prema osobama s invaliditetom.
Pristupačnost - preduslov dostojanstva i slobode
Konferencija
Utorak, 01. decembar 2015, u 10.00 sati, PR Centar (Stari Aerodrom)
PROGRAM